Var är solen?



Tyckte jag bad om den igår men nahe. Det är dessutom kallt , brrr.. Nåväl, jag la mig i sängen och började läsa en av mina nya böcker sen blev ögonen tunga på nytt så släppte boken och sov en liten stund. Perfekt, vaknade upp pigg och glad.

Gick ut och snackade lite med Ankan också, senare idag kommer dom över och grillar med oss. Sen blir det lite fest på det, får se om jag går fullt ut och går ut och festar med ungdomarna eller om jag dricker lite smått och sen joinar min säng eller vad. We'll see.

Har iaf fått i mig lite frukost, två knäckemackor med ost och ska dricka ett glas C-vitaminvatten och krypa ner i sängen och fortsätta läsa min bok, så tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0