En vettig sak.

Och det är att jag har tvättat idag. Med ens såg också rummet lite snyggare ut. Varför är det alltid kläderna som gör kaoset ? Fast det är ganska skönt , man gör två flugor i en smäll. Man tvättar och genast har man halv städat också. Nåväl, annars har jag väl mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv och varit mega trött. Den där huvudvärken jagade mig på jobbet, knacka på innan jag somna och var med mig när jag vaknade. Nu har jag sovit ifrån den och ska börja göra mig redo för en natt på jobbet, med en extra timme på slutet. De gillar jag!

Lite musik, lite hustler och lite städfix.  Plus mina vinterdäck är på bilen, med ens försvann lite stjärnglans från bilen, fälgarna här är ju inte så fina. Men säkerheten går ju före, så biltokig är jag inte. Om jag ens är biltok över huvudtaget, tror knappast det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0