Frukosten äntligen nere.

Har varit iväg på Systembolaget, behövde utöka mitt förråd med Asti. Varit på Väla för att leta efter som sista julklapparna, hittade inga. Familia för att fortsätta mitt letande plus hitta vinterskor, gick inte så bra på någon av delarna egentligen. Gick in på Maxi och köpte lite naturgodis istället. Och en Coca Cola, då jag kände att jag behövde något i kroppen. Tankade bilen och körde sen hemåt.

Direkt jag kom hem va de bara på med en kastrull på spisen och koka nudlar, dom slank ner fort vill jag lova. Inte ätit något sen inatt och de intaget var en riskaka och en negerboll (för ja vi vet alla att de heter så, utan att va rasistiska).

Tror jag är ganska så trött så kanske en liten powernap, godnatt och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0