Puh, nu är jag hemma igen.

Blev en sväng in till Hässleholm, där kom jag ifrån med ett nytt puder och borstar. Inga kläder dock. Efter att ha gått där en liten runda så tog vi bilen och jag körde till Kristianstad. Aldrig kört dit innan, åkt dit med mamma en gång så visste inte riktigt men vi hittade dit utan några problem.

Gick runt där i alla klädaffärer vi kunde tro var intressanta men hittade ingenting. Gick till systembolaget och där köpte jag någon cider samt två flaskor Asti och någon jordgubbssak. Inga kläder där heller. Gick förbi spelhörnan på vägen in och på vägen ut köpte jag bingolottor, så även töserna och syrran får joina mig ikväll också. Blir nog jätte bra.

Vi hittade ut från Kristianstad utan problem också och de va ju bra. Hade inte varit så kul om vi liksom kommit bort och varit vilsna själar forever and ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0