Sååååå hungrig.

Att gå i affären när man är hungrig är det värsta man kan göra. Då plockar man korgen full med grejer man tycker är gott bara för att man är hungrig. Chips och dipp till kvällen är också inköpt ifall man skulle va sugen på det.

Jag var ju nere och handlade med papsen och när vi kom hem och hoppar ur bilen kom jag på vad jag var sugen på till middag så jag fick ju köra ner en runda till bara för att vi inte hade allting hemma. Det var då jag fyllde korgen med mer saker än nödvändigt just för jag var hungrig och sugen.

Och nu står maten på spisen, så om inom 20 minuter (hoppas jag) är det jag som kränger middag.

Duttpenna (läs i plural) är fixad(e) så jag känner mig redo för uppesittarkvällen. Spela bingolotto och hoppas på stor vinster. Mer julgodis ska bakas och julbröd bakas just nu. Det är jul i vårt hus trala la la.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0