Det finns en anledning bakom mycket.

Det finns två anledningar till varför jag inte går i skjorta.
1. Jag ser ut som en Cowgirl.
2. För att passformen ska va snygg får jag antingen lägga på mig några kilo på magen , eller punktera brösten. (Jag vet redan vilket alternativ jag väljer. Guess what.)
 
Dock brukar jag tycka att många skjortor/blusar är fina när man ser dom hängandes i affären, men så fort det blir alone time, jag och den. Då faller bilden direkt. Kraaaaas.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0