Long time, no seeing.


Väldigt länge sedan jag träffade min fru och underbara vän Jennie. För er som nyligen kommit in i min skrivande värld och inte vet våran historia så är den som följande att vi blev grannar för några år sedan och redan från första mötet med henne så tyckte jag att hon var roande.

Efter det har vi haft många roliga stunder tillsammans och även om vi har 6 år i mellan oss så kan vi klicka väldigt bra. Personer har självklart en syl i vädret och tycker det är wierd att vi umgås men som jag sagt förut så spelar åldern inte så stor roll ifall man klickar som personer.

Iallafall så har vi äntligen tagit tid för varandra igen och ska ses imorgon, jag hoppas ingenting kommer i mellan för jag behöver en pick me up ala Jennie för det finns bara en som hon, she's special (; Så update om vår träff kommer imorgon för det är lite svårt att skriva om det i förväg, man vet ju aldrig hur saker och ting blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0