Mina presenter.



(Bryr er inte om datumen de är mammas kamera som va fel inställd och när jag väl såg problemet var bilderna redan på datorn, alltså inget att göra åt saken, hehe.)

Fick ju som sagt de där A4 kortet av minisyrran, som en kul grej. Jo tack men menades det i allmänhet eller det är jag som ser "kul" ut? Tål att tänkas på, men jag kan nog leva med vilket som.

Annars fick jag ett ljus 'till en speciell person' av minisyrran, väldigt fint. Av mamma & pappa (och syskonen inräknat) fick jag ett två-i-ett-halsband med två bollar, och sen Britney Spears 'Midnight Fantasy' parfym. Den är yum och jag gillar sockersöta parfymer (:

Tack så mycket, och återigen tack alla som skrivit grattis på fb, sms och ringt och grattat mig. De lilla har betydelse och har gjort min dag mucho bra (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0