Söndagen 6 Februari.

Denna kvällen har varit otroligt otaggad. Jag har ju gått och mått dåligt hela dagen men ändå skulle jag ut, därför att jag nyligen haft en dröm och fått en lust jag behövde släcka .. Nåväl, jag stressade med att göra vid mig OCH laga middag samtidigt vilket gjorde att jag kom hemifrån senare än beräknat.

Förfestade hemma hos Pernilla och blev mer taggad, men mådde dock fortfarande inte bra. Kom till Klippan och måste tyvärr säga att dansbands-saket var inte min sak och nästa gång så stannar jag hemma och låter dansbands fantasterna klara sig själva.

När klockan närmade sig elva så gick jag och Pernilla mot tåget till Helsingborg, åt lite mat och sen kändes det som halva Knutan var kända ansikten och en massa kramar hit och dit. Efter Stinsen så blev det invänta skjutsen. Allting blev så otaggat och jag som inte mått speciellt bra var glad för en tidig hemgång.

Vägen mellan Klippan och Perstorp var nästan höjdpunkten på hela kvällen, med undantag för lust släckandet, som jag skrattade åt alla fula idéer som Son kom med, eller ja allt. Garvade och var en aning lätt road.

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på Dexter ett litet tag, sen inta mina drömmar och önskar trevligt besök!(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0