Torsdagen 3 Februari.

Jag känner mig som hemma nu när man kan se hela bilden utan att behöva dra musen från vänster till höger. Folk som har en för liten bildskärm till datorn måste leva dåligt. Jag mår mycket bättre nu. Måste viska att jag älskar mitt Windows 7 också, känner mig modern på något sätt (;
 
Dricker Cola fortfarande, men äta är det slut med då klockan passerat 00.00 (: Något mindre ointressant är väl att jag börjat bli lite av en rapare, nej inte rappare utan med ett P. Jag kommer på mig själv varje gång det kommer fram en, vill typ dra tillbaka den i tystheten. Jag skäms.
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0