Fredagskväll, betyder helg.

Jobbandet har gått på som vanligt typ. Fick en skadelägesrapport ifyllt för gårdagens skada. Klockan 18.00 var arbetsdagen slut och det blev en runda till Donken med Vickie & Mli. Efter lite kränge, massa flabb och sånt flumm så satt jag & Vickie i bilen igen och då hade klockan passerat 20, woops haha.

Nu är jag helt slut i huvudet, ska packa alkoholväska o grejer inför imorgon. Morgondagen börjar tidigt sen är det fest hela dagen. Känns som en karatefylla väntas bara för jag inte festat på så länge, dock får det inte bli så, söndagen är också en uppbokad dag för mig då jag INTE bör vara bakis om jag inte vill få en kräk blåst i ansiktet, vilket jag inte vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0