Inte en intressepil, en trötthetspil.

Blev lite trötter i mina ögon och hela jag faktiskt. Orkar inte ens gå ner & hämta upp min tvätt, som tur är så har jag en lillasyster vid bokstav A som ska ner när filmen hon kollar på är slut, ibland är det bättre än andra gånger att ha småsyskon (;

Vill också tillägga att jag tycker det är extremt ruggit ute. Känns som att det är höst och man ska tända massor med ljus, dricka en kopp te (eller choklad) och mysa ner sig under tio filtar. Ändå är det Juli, en sommarmånad, och det märks inte på vädret iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0