SEMESTER!!

Wijhooo även idag tog arbetsdagen slut till slut! Jag hade hört att vi skulle städa i ca 1½h idag bara för att det skulle göras ordentligt nu när folket går på semester. Men när jag kommer till jobbet hamnar jag på en linje som går i kanske en kvart sen är kakorna slut och det är bara att börja städa, när den linjen var klar gick vi på nästa o nästa. Ja så jag har nog städat vad jag ska för detta året, fy fasen va jag är slut nu. Och sugen på pizza!

Men nu är man glad, en vecka semester!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0