Semestern börjar glida mot sitt slut.

På tok för snabbt men sen har jag visserligen bara haft en vecka också. I övermorgon är det tillbaka till fabriken och se glad ut.

Under denna dag har det inte hänt så mycket efter Ikea besöket. Gjorde dock en failad färgning av håret, skulle fylla på med rött för det fanns en del missar i håret men när jag var klar fönad var mitt hår mest svart med rött skimmer, dont get it. Får helt enkelt leva med det för fler färgningar tänker jag inte göra denna månaden. Nu lite Smallville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0