Tisdagen 26 Juli.

Csi-spelet har nog gjort mig spelberoende redan, inne och spelar slut på min energi hela tiden. Ta bara igår morse som ett exempel (för ja kl är över tolv vilket ger en ny dag) jag vaknade vid 8 vilket är för tidigt för att gå upp när man ska jobba eftermiddag. Jag gick ändå ur sängen, startade upp datorn och spelade slut på min energi sen gick jag o la mig och sov igen ^^,



Nu har jag iallafall spelat slut på energin, jag har hängt upp tvätten som A kom in med på mitt rum så nu är jag redo för att slänga mig i sängen & snart ska jag sova några timmar också, så godnatt & sovgott ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0