Dags att krypa ner i sängen.

Jag åt middag och kollade lite på TV sen powernapade jag, precis som jag ville och behövde. Vaknade någongång runt sju och var lika trött som innan jag somnade så kändes inte som det hjälpte. Idag har jag verkligen varit död om något, som jag skrev på Facebook känns det som något gett mig sömnmedel. Helt off..

Nu håller jag på att vakna till liv vilket är halvt om halvt efterblivet eftersom klockan närmar sig tio och det nu är dags att krypa ner och försöka sova igen. Är inte uppskiven på listan, så blir väl inringd imorgon vilket inte lockar just nu. Är väldigt väldigt trött så att det är jobbigt. Ögonen vill bara blunda och hjärnan har tagit time out av all värk.

Nu innan jag säger godnatt så har jag en fråga till er;

Jag skriver i denna blogg för min egen skull. Jag har sagt det förut och säger det igen, jag är mitt största fan och jag är den person som är inne och läser här mest & oftast så ja jag skriver för min skull. Men ni kommer ju tillbaka titt som tätt så finns det något jag kan locka er med, finns det något speciellt ni vill veta, läsa om, se? Ni får alltid ge förslag, för som sagt ni kommer tillbaka , klart jag kan försöka ge något tillbaka till er då (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0