Home alone xxx.

Menar mapi åkte iväg på mc imorse, jag skjutsade töserna till våra kusiner vid middags tid. Åt middag och sen blev jag illamående for real men det har halvt om halvt gått över nu. Skjutsade iväg syrran till Örkelljunga där hon ska festa (all night long?) och lillebror lanar.. Så jag har huset för mig själv idag, med undantag från min hund men hon gör inte mycket väsen av sig så det blir en extremt lugn kväll för mig. OH I LOVE IT!

update: Inte ens en halv timme efter jag skrivit detta knackar det på dörren, syrran är tillbaka för allting stängde tydligen i Öa så dom väljer att åka dit imorgon istället. Jaha, fast hon har ovanvåningen & jag nedanvåningen så ganska lugnt ändå (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0