I follow my dreams.

Nej men när jag blev tillsammans förra gången så blev jag inte det först pga lite rädsla, men sen drömde jag om honom och då gick det helt plötsligt bra. Som om att drömmen behövdes för att bekräfta något. Sen när det tog slut så började jag drömma om någon annan, vaknade upp på morgonen och var helt kär, jag tror det kanske var mitt undermedvetna som gjorde så bara för jag kände att jag förlorat våran vänskap pågrund av det feta misstaget jag gjorde.

Fast nu, när jag vaknar upp kär i någon som jag i princip inte känner så vet jag inte längre. Menar bara för man vet vem personen är, och att man är vänner på facebook gör ju faktiskt inte att man känner varandra på riktigt. Och inte heller brukar jag tänka på denna människa, förens jag nu drömt om honom såklart. Det är ändå underligt. Jag håller fast i drömmarna, för då bevisar det iaf att jag kan få någon typ av känslor. Även om dessa inte är riktiga är det ganska kul och vara kär (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0