Jag är en tråkig människa.

Sedan jag la festandet på hyllan har jag blivit en ganska så osocial människa. Precis som många människor som röker säger att det också är en social sak, man går och rökar ihop och snackar. Festandet är också det har jag insett. På helgerna vill dom flesta festa till det för det är lediga dagar, själv så föredrar jag att vila upp mig så jag orkar kommande jobbvecka, hur tråkig är man inte då? hrmf.

Nu har jag iallafall bakat klart mina snickers, även skurit ut två bitar men illamåendet kom tillbaka så får kanske lägga tillbaka dom i frysen tills jag känner mig redo för att äta. Sen blir det väl Dextermaraton tills avsnitten är slut för det är lagom spännande nu, är på sista säsongen och jag tror att han kommer åka fast. Fast vad vet jag?


Kayle Styles - Ready for love.
Pitbull - Rain over me.
Pitbull - Castle made of sound.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag tycker dessa människor är mer tråkiga än oss som vill ta det lungt på helgerna. Festa är inte så jävla skoj längre och man behöver inte göra det varje jävla helg.

2011-06-19 @ 10:18:47
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0