Måndagen 20 Juni.

Vilken jävla ångest, huvudvärk har jag fortfarande, knappt någon sömn har jag fått då jag inte somnade innan halv två iallafall. Jobba står inte högst upp på listan av saker jag vill göra just nu, men det är bara att bita i det sura äpplet och ta sitt ansvar. För som vuxen har man ett ansvar! Varsesig jag känner mig hundra procentig eller inte så ska jag iallafall till jobbet, står jag inte ut sen kan man alltid åka hem men jag ger det en chans iallafall.

Nu ska jag äta lite frukost för min mage är lite halv tom och gör ont den också. Jo låt ögonen vakna sen blir det bättre, en tablett på detta.

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag har inte sovit ett skit, ringde jobbet o sjukanmälde mig. Surkärringen svarade som vanligt och lät inte gladare att jag stannade hemma idag

2011-06-20 @ 07:24:07
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0