This day is almost over.

Kan man komma in i klimakteriet när man är 23? Om nu klimakteriet hade något med värme och göra, för jag dör nästan på jobbet så varmt det är. Jag svettas och vill bara ta en dusch hela tiden, men det går inte. Ska be dom införskaffa en pool och lite poolraster! haha..

Nej men allvar, det är riktigt varmt och halva mina kropp går ner i standby mode och jag kan knappt arbeta.

---
Efter jag anlänt hemma tog jag en dusch och kokade en majskolv, åt och kolla lite Dexter sen körde jag till byn och hämta minisyrran. Nu håller jag på att koka vatten, blev inte mätt behöver lite gnocchi! Sen föna håret och sen kolla Dexter och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0