And the smile isnt gone yet.

Har snackat med Nathalie en sväng nu under kvällen och vi bara taggar järnet, för om 4½ veckor som Natha så fint ville säga även om det igår var 5 veckor ;p så sitter vi ju i en bil och dricker skumpa. Då är vi påväg att lämna landet för värmen, två veckors semester sitter inte alls fel.

Speciellt om jag nu har turen att börja jobba på måndag, härlig mjukstart med en månads jobb och sen två veckors semester och sen mer jobb. Jag håller tummarna iallafall för har ännu inte fått någon tid till mötet imorgon så jag undrar om det blir något.

Jag stuttsar dock fortfarande på mina moln, jadili!

---
I called my friend Nathalie this evening and we talked about this and that. We're thrilled because we're off to Playa Del Ingles in less than 5 weeks, and we're staying there for 2 weeks. Its going to be really awesome and I cant wait to get there (:

Kommentarer
Postat av: myrann

LÄgg in google translate i din blogg så slipper du skriva på engelska :)

2011-04-01 @ 09:31:47
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: mysaan

Jo jag vet att man kan göra det, dock inte riktigt hur man gör men jag gillar att skriva på engelska. Blir lite annorlunda så fortsätter nog ett tag till (:

2011-04-01 @ 10:50:11
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0