Fortsätter mitt dreglande.

Några avsnitt kvar sen är serien slut, så man får passa på att njuta så länge det varar ^^,


För övrigt så tänkte jag att imorgon borde jag starta mitt lite mer aktiva liv för snart bär det av utomlands och då ska man kunna visa upp sin kropp i enbart bikini, vilket jag känner att jag inte riktigt kan. Visserligen får jag väl hitta en bikiniöverdel som jag får plats i först, sen är det magen som ska sluta dallra sen har alla pussel bitar fallit på plats. Så imorgon så måste jag ut ut ut ut ut.. (spöregna eller snöa nu inte för då blir jag ledsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0