Måndagen 28 Mars.

Hej jag lever! Det har varit fint väder idag och jag sa ju att jag skulle köra ett aktivare liv från och med nu. Tror inte att jag kommer ha någon som helst drivkraft till det så jag säger redan upp det!

Nåväl, det var fint väder idag. Så jag skulle leta fram min cykel men hittade den inte och trodde först den blivit snodd. Fick gå upp och fråga syrran var hon ställt den för det är hon som använt den senaste gångerna den använts. Hon sa, och där hittade jag den. Yehoo. Dock var det knappt någon luft i däcken så fick leta efter cykelpumpen men hittade inte den. Fick ett telefonsamtal av pappa och inväntade att han skulle komma hem från jobbet.

När pappa kom hem fixade vi mina däck på cykeln på tre röda sen bar det iväg. Jag har inte cyklat på säkert två år eller något sånt men det gick galant. Tog mig ut i skogen och fotograferade lite. En runda på en timme kanske, så jag har fått friskluft idag, tumbs up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0