Onsdagen 16 Mars.

Godmorgon, tänka sig att även jag kan vara i levande form vid den här tidpunkten på dygnet och har inte dragit en allnighter. Nej jag var tvungen att va uppe lite innan 8 så jag hann duscha sen har jag varit hos tandläkaren men nu slipper jag gå dit tills nästa gång det är dags att bli kallad för undersökning. Är nice när man är fri :D

Är riktigt hungrig, vilket jag varit sen lite innan slog tolv inatt. Men eftersom jag inte längre äter efter tolv får jag lida. Imorse hann jag inte äta något och nu vill jag bara äta en halv flodhäst, eller åka till Koch's i klippan och äta baguette hade ju inte heller varit fel (; Får se om Sandra är redo för en frukostdejt eller om hon ska jobba. Håller tummarna på första alternativet såklart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0