Du angrar dig, men det ar forsent.

Det kanns som det alltid ar i det stuket. Man angrar att man inte gjorde si och sa nar det ar forsent eller nar nagon annan gjort beslutet at en. Sa nu kanner jag att jag bara ska kora mitt race och gora va fan jag an vill och skita i alla runt om som hojer ogonbrynen, ar det jag gor nagot att titta snett for sa kan ni valja att titta bort istallet. Jag ska inte behova halla tillbaka for att jag ar radd for va folk sager bakom min rygg.

Jag onskar att jag var lika stark som du var i mina ogon.

Kommentarer
Postat av: Marwin

Stulna kakmaskiner på Gille i Öa! ;o

2011-05-10 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0