Söndagen 22 Maj.

Så nu har jag sett klart Greek serien också. Vad jag nu undrar är varför dom alltid måste ha igång sorglig musik bara för det är sorgligt i filmen, förstår dom inte att jag inte kan hålla tätt då? Mina ögon läcker ju som bara den. Vilket dom har gjort sen jag kommit hem, jag tror det var något konstigt som hände min kropp när jag var uppe i luften. Wöööh cry baby :o

Let me rise, let me fall, let me breathe. I wanna lose control, Im not afraid lose it all.
Let me break, let me crawl, cause I will get up again if you let me fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0