Torsdagen 26 Maj.

Godmiddag, blev stiga ur sängen en timme tidigare än vanligt. Bara för jag skulle ner och handla i byn, jävla vägarbetet vid netto gjorde att jag inte kunde köra in och sen fick köra hela vägen ut från Pp för att sen köra tillbaka igen och ställde mig någonstans och gick till netto och tillbaka till bilen. Hem och håller nu på med ugnsbakadlax, yuuuuuuuuuuuuuuum!

Idag är det fredag i min arbetsvecka för imorgon har jag permission, vilket gjort att jag haft lite små panik idag för jag inte vet vad jag skulle ha på mig imorgon men hittade nog en svart klänning som är någorlunda diskret med svarta strumpbyxor, svarta klackar och svart kavaj. Tror nog det funkar. Smink är out of the question imorgon för jag vill inte ha svarta kinder osv. Ni som förstår vad, ni förstår. Annars är det inte meant to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0