Fredagsmys!

Tackar så mycket för att jag blev utbjuden på date denna fredag. Började ju med de här:



Sen gasade jag iväg mot Klippan där även någon ville säga hej, fattade ingenting. Så när jag kom till Klippan och Jossan också stod där blev jag glad. Parkerade bilen och skuttade fram och kramkalasade lite. Frida hoppade in i bilen och vi körde mot Helsingborg med Jossan bakom som inte hittade till motorvägen så vi lekte guide. När vi väl kom på motorvägen och hon kände sig som hemma visade hon jävlar att det inte låg något ägg under gaspedalen. Sören, kvinnan är galen haha. Hon körde av vid sin avfart och vi fortsatte framåt.

Parkerade bilen och gick till bian, hämtade biljetter, gick på toa och sen köpte vi popcorn och dricka. Filmen var lagom rolig så det blev ju en hel del skratt. När filmen var slut så gick vi t.o.m vilse och Frida öppnar dörren in till en annan salong, stänger och springer fort som fan och jag bara springer efter i panik. Asgarv utdelades och jag fick ont i magen.


Det blev åter en körning i Helsingborg för att placera bilen närmare Big Buddah där vi hade bestämt att vi skulle äta mat. Det såg dock fullt ut så jag var skeptisk om de fanns lediga bord men jodå, nog fick vi i oss lite mat också. Och gott var det, jag körde på friterad kyckling med ris & sötsursås medans Frida körde på friterade räkor. Magarna fylldes sen var det dags att promenixa till bilen igen.

Jag lämnade av Frida hos sig sen gasade jag hemåt i mörkret. Jag har haft en super mysig kväll, Tack! 




Anledningen är kärleken, därför jag trivs så bra på mitt jobb. Ni ser ju själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0