Söndagen 13 November.

Goddagens! Farsdag är här och morfar har anlänt så det blir snart middag, gott! Vi firar inte farsdag egentligen heter det, men att bjuda hit morfar på middag och ge han present, det kallar jag faktiskt att fira farsdag.

Nackdelen med att jobba natt är väl att man blir lagom förvirrad. Jag beställde kläder i torsdags och i fredags fick jag mail om att det hade skickats och igår när jag skulle gå o lägga mig tänkte jag att paketet nog va här i morgon (alltså idag) innan jag skulle till jobbet. Men nu idag kom jag ju på att det är söndag, klart det inte kommer någon post då. Suck.

Nu är det dags att vara social så ha en bra farsdag och en extra hälsning till alla årets nyblivna pappor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0