Fredagen 16 September.

Godmiddag! Om jag är över speedad, eh ja!
Natten där var jag och Sandra service personer på åttan för det behövdes fyra personer på den linjen. En del strul och tiden gick väldigt fort och det var ganska så kul också. Efter jobbet så packade vi in oss i min bil och körde mot Ullared, stannade till på donken för en kaffe latte & lite frukost. Kom till Ullared precis lagom till åtta och de va i princip INGA folk där. Sandra va helt till sig! haha.

Gick runt och tog steg för steg och helt plötsligt hade klockan passerat tolv, och vi var påväg ut. Åt lite mat. Hem vägen ska vi inte prata om, skrattade så man fick kramp i magen. Så somna bakom ratten var de inget snack om haha. Skrattat, kört versioner av personer vi känner, dreglat och kört väldiga omvägar för att komma hem . Rösten är halvt försvunnen efter allt detta.

Nu ska jag sova två timmar eller något sen ska jag kanske iväg igen? Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0