Fredagen 23 September.

Efter en väldigt seg natt har jag äntligen kommit hem. Varit aningen lättirriterad inatt utan större anledning men som tur var har Sandra, Jossan & Frida kommit och räddat mig dom gånger dom varit i min närhet. Ibland kände jag att jag kunde mörda bara för att någon titta på mig, då är ju något fel. Jag brukar inte vara sån här men har blivit de på sista tiden, känner inte igen mig själv på de här sättet men men går väl över.

När jag körde hem fick jag återigen tanka bilen, typ tredje gången på tre veckor. Oh how I love it NOT. Fick sen köra tillbaka till jobbet för jag glömt min överblivna mat i omklädningsrummet HA! Sen gasade jag hem med musik på högvolym.

Nej sängen kanske, så man orkar kvällens bravader och allt där innan. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0