Goddagens!

Mamma skulle väcka mig klockan två idag, eller rättare sagt mamma väckte mig klockan två som hon skulle MEN jag råkade somna om och vaknade igen klockan fyra. Inte riktigt okej med tanke på att jag skulle iväg och handla och grejer. Nu sitter jag med färg i håret och hoppas det fäster, sist va de väldigt dåligt på den fronten.

Lite tv medans jag väntar in tiden och ikväll går jag på sista nattpasset innan helgen, awesome! (:

Fin regnbåge (faktiskt två men fick bara ena på bild) när jag kom hem, dock såg det finare ut i verkligheten än på denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0