Kommer förbli singel.

Det är vad dom säger på jobbet till mig och Sandra, vi har tydligen alldeles för höga krav på killen. Han ska vara snickare, laga mat, kunna arbeta med bilar, va elektriker, va händig och kunna allt som har med hemmet & bilar o elektronik och allt de dära. Sen ska dom vara i 180cm klassen och ha magrutor, sen ville Sandra gärna ha lite mer biffig kille och jag klarar mig med mindre biff för jag vill väl inte se hur liten ut som helst bredvid (;

Tror ni också att vi kommer förbli singlar eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0