Nytt beroende.

Hört att man ska byta ett beroende mot ett annat för att bli av med det. Jag är väldigt lätt beroende och just nu är jag inne på mina Danios. Köpte som sagt fyra stycken igår och idag tänkte jag köpa två men det är fredag så jag körde på fyra stycken istället, så i min lilla låda i kylen ligger nu sju stycken Danio vanilj yoghurt'ar. Super gott!

En lasagne står i ugnen till mig & lillebror, nej har inte ätit middag än. Vaknade ganska sent, åt två rostade mackor sen har jag mest varit ute, samt försökt fixa baslåda i bilen. Så först nu efter att ha varit iväg o handlat i Öa samt hämtat en ny bildagbok, en sån bok man skriver i när man tankat, på Statoil har vi (läs jag) haft tid för mat.

Efter det blir det mysa ner sig i sängen med film, jag älskar fredagarna dom är till för enbart slappe. För mig är nog fredag den nya söndagen med film o slappe utan ångest (;

Kommentarer
Postat av: Beatrice

det är godast att slicka locken ;)

2011-09-03 @ 02:10:48
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0