Tisdagen 13 September.

Jag är så lätt irriterad hela tiden. Inte lönt o kalla mig mens barn för under den perioden är jag nog som lugnast. Nu är jag dock irriterad så fort någon bara öppnar käften o pratar med mig. Vill typ bara skrika 'lämna mig ifred jag är inte intresserad'. - Tror jag behöver mat, lite Las Vegas avsnitt och sömn. BWIWU (= Back when I wake up, mitt eget hittepå.)
___
Fast ska jag kanske försöka va lite normal också?
På jobbet inatt har jag varit service-person på en av linjerna, vilket betyder lite mer ansvar och andra arbetsuppgifter än att stå vid bandet och bara plocka. Natten var lugn så jag behövde inte stressa ihjäl mig vilket jag såg som en bra start. Visst fanns väl någon stilleperiod då allt fungerade "för bra" så man inte hade så mycket att göra för man redan gjort de man skulle. Men jag tyckte det var kul med omväxling och få testa på något nytt. Utvecklas och få lite mer kunskaper, för lära sig kan man alltid och jag gillar det.

Nej men i helhet tycker jag att natten gått bra, och har varit kul fast jag i princip inte sett dom andra tjejerna. Kanske är därför den va så bra? haha. Nej jag bara skoja! (kolla där nu va man glad helt plötsligt!)

Nu ska jag äta lite sen blir det allt de där som jag behövde, Las Vegas avsnitt samt sömn. Så natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0