Update efter maten.

Maten var cp god precis som förväntat, eller faktiskt över förväntat då pappa stekte potatis till (sånna potatisar som ligger i glasburk som kan få mig o kräkas) och det blev ändå super gott! Dagens guldstjärna idag går till pappa för att han så fint dekorerade våra tallrikar med grönsaker och stod för den goda middagen.

Minuset idag är att gå och leta kläder i affärer för jag hittar aldrig någonting. Eller så hittar jag men det sitter inte bra. Som idag, hittade en genomskinlig svart blus som hade funkat med enbart bh under. Saken är den att mina boobintelicious är för stora och gör så hela jag ser ut som en vandrande köttbulle. Hade jag tryckt in brösten så hade blusen gått rakt ner och jag hade helt plötsligt sett mindre ut. Hate them, har ni hört det förut? Inte? Då märks det att vi inte umgås.

Nåväl, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite tv, powernapa och sen är det jobb ikväll igen. Snart helg, tagga! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0