Espresso house, var annars.

- You know where to find me. But not for long.

För mindre än en minut sen så tänkte jag att jag nog ändå älskar mitt liv. Fast sånna tankar kommer bara ibland. Jag har en hel del bollar i luften som ni kanske har märkt och ni alla kanske också vet eller kan gissa er till vad det är, men varför jag inte skriver det svart på vitt är fortfarande den anledning att blir det inget av det känner jag mig mindre värdelös om ni inte vet vad det handlar om..

Hur det än blir nu efter denna vecka med två besök i Stockholm och allt jag redan har där hemma så kommer mitt liv inom snar framtid att ta en vändning. Så om Stockholmbesöken ger något eller inte. Jag har en plan, och jag har en reserv plan. För en gångs skull så känns det liksom som jag inte är sämst. Jag är faktiskt ganska så bra. JAG ÄR FREAKING AWESOME!! Och det står med stora bokstäver för att jag ska fatta, jag e bra som jag är.

Ni kan titta i er spegel innan ni säger något, för just nu ser jag inget fel med min spegelbild. (Förutom att jag kanske inte är i mitt snyggaste ess just nu då haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0