Tisdagen 24 April.

Godmorgon världen!
Här sitter jag och äter en ostmacka och dricker ett glas äppeljuice. Är lagom trött och frusen faktiskt, varit kallt utanför täcket så har verkligen burrat ner mig i täcket inatt. Varit halv vaken sen klockan fem imorse, tror att jag är lite nojig över att försova mig. Det får ju liksom inte hända.

Snart ska jag gå till "skolan", dagen börjar klockan 9 och slutar 6 ikväll. Känns som det är en lång dag på G, fast när man sitter där och tar in sig allt dom säger så går tiden faktiskt väldigt fort. Det jag gör är roligare än skolan då, antar jag.

Yeay, en extremt "pigg" My här då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0