And this is my day.

Hade ett IM imorse och det gick ju ganska bra faktiskt! Sen va det en sväng inom kontoret och sen på bussen för att åka runt på shoppingtur med gästerna. Haft en hygglig och rolig dag idag. Har själv shoppat lite så jag är glad! (;
 
Har fått blivit insatt att köra Kairo inatt så jag blir hämtad 01.20 inatt så jag borde gå och lägga mig men har precis kommit hem. Varit en sväng på metro och fyllt på mitt förråd med Redbull och sen gick vi till Linda och Anna för att hämta lite julmat. Skinka!! (För de åt vi ingen igår). 
 
Hoppas ni alla haft en fin jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0