En slappe dag, precis va jag behövde.

Jag har ju varit ledig idag, började med en fet sovmorgon då jag lät mig själv sova tills jag vaknade helt av mig själv. Hade dragit för mörkersaket för fönstret och låtit larmen vara av. Slog igång criminal minds och såg lite innan jag tog på mig kläder och gick och handlade.
 
Vi var ju i behov av både det ena och de tredje så jag tog mig till metro. Köpte de jag skrivit på min handlelapp plus lite till. Kom hem åt mackor med ost, kycklingskinka och creme cheese på. Sen var jag socker sugen och därför tog jag lite puffar också  (kan inte säga kalas puffar då det inte var kalas-märket).
 
Har sen legat i sängen nästan hela eftermiddagen. Tvättat lite, diskat och städat lite. Sen på kvällen så tog jag mig i kragen och gjorde lite pasta till middag som blev klart precis i lagom tid till min sambo kom hem från arbetet. 
 
Larmet ska ställas och imorgon väntar IM på ett av våra hotell sen ska jag ha shoppingturen om det blir två bussar. Jag känner mig ju redo för det nu när jag fick följa med Julia på hennes tidigare i veckan!
__
I have had the day off and I havn't done much today. I went to the store to buy some stuff to the apartment and then I came home and had brunch. Watched some tv-show and washed clothes and the dishes. I cleaned the apartment a little also. And then I've been laying in bed the rest of the day.
 
Set the alarma for tomorrow, gonna have a welcome meeting at one of our hotels and then I have the shoppingtour if there'll be 2 buses. I feel ready after going with Julia on her tour earlier this week (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0