Ett himla tjat.

Men jag hade väldigt gärna befunnit mig i Sverige just nu. Det är julafton och jag vill inte vara ifrån min familj. Har bestämt skypeträff efter Kalle Anka (om jag kommit hem tills dess), så får jag vara med i deras julklappsutdelning. Jag kommer börja gråta that's for sure!
 
Vi har ju fått ansökningarna inför sommaren nu också. Jag är så kluven på vad jag ska göra med mitt liv. Jag har åter igen kommit in i en ålderskris. Jag har haft kris sen jag fyllde 20 men om två månader fyller jag fucking 25 och det är gammal och hur långt har jag kommit i mitt liv? Precis it sucks to be me sometimes. Other times it's freaking awesome!! 

Kommentarer
Postat av: L.

Haha kanske inte så smart att skype:a under julklappsutdelningen då? ^^

Uh, it sucks to be me typ hela tiden, när det gäller vissa saker iaf. så var glad för det du åstadkommit. Du har kommit längre än många andra :)

Svar: Jag behövde se er o just den tiden var den som passade mig bäst. Men att se er alla var lite jobbigt samtidigt väldigt behövligt! <3
mysaansvensson.blogg.se

2012-12-24 @ 13:14:20
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0