Godkväll allesammans!

Mina tankar just nu går inte att riktigt lita på. Så jag skjuter dom åt sidan så länge. 
 
Hyggade lite Mikaela ikväll, hon kom hit och hämtade mig så åkte vi till henne en sväng då hon skulle packa lite. Tyckte hennes rum var jätte mysigt. Åt lite middag sen åkte vi tillbaka till Hurghada igen. Jag har suttit och hyggat med Louise i någon timme nu i min säng men nu får det vara nog. Ska upp tidigt imorgon och vara på kontoret klockan 9 så jag tror det är dags för mig att krypa under täcket. Sova några timmar sen är det kontor, flygplats och IM som väntar imorgon.
__
My head is a mess right now, so Im putting it all a side at the moment.
 
Have had a great evening with Mikaela, she came and we took a taxi to her place. Talked while she was packing. She's leaving us soon for a vacation. We had dinner before we went back to Hurghada. Me and Louise have been sitting on my bed maybe an hour and just been talking about life. But now it's time for me to go to dreamland, cause I've got an early morning a head of me. 9.00 at the office for some writing then its airport followed by IM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0