Godkväll mina kära!

Efter att jag haft IM på Arabia så tog jag till kontoret, kände att jag skulle göra allt för imorgon och övermorgon ska jag vara ledig och ska inte lämna någonting efter mig. Efter arbetet tog jag hem, varmt vatten all over my body och sen lite smink i huvudet innan jag tog mig till Pita Sphinx där de andra var och åt middag. Jag tog en öl och hade en trevlig afton och det bringade många skratt vill jag säga.
 
Känns som det bara är jag som är ledig imorgon för det blev en tidig kväll men det gör ingenting. Jag behöver nog de också. Sovmorgon imorgon sen vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra under dagen. 
__
Had my IM at Arabia and then I had to go to the office for some officework and after that I took home. Hot water all over myself and then some make up, clothes and then off to Pita Sphinx for "dinner". I didnt eat anything but I had a beer.
 
Now we have Mona and Julia with us in room # 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0