Godkväll!

Har varit en halv dag på kontoret idag, skrivit en liten manual till mig själv. Skrivit på lite papper och sen gjort min avräkning. Åt en god middag på Café Del Mar tillsammans med nästan alla som var på kontoret idag. Den andra halvan har jag spenderat med Julia, vi har varit runt på alla våra hotell i Sahl Hasheesh och Hurghada för att uppdatera våra pärmar. När vi kom tillbaka till kontoret var alla klara för dagen så vi gick till Mc Donalds och köpte vars en glass sen till Sherry street och jag fick köpt ett par nya ballerina skor! Dessa ska ändå hålla mer än en kväll (; haha.
 
Om en timme är jag väl nästan på väg till en taxi som ska ta mig till Julia sen åker vi vidare till El Dahar för vi ska till peanutbar och hygga oss lite. Jag är ledig imorgon så jag tycker det låter som en bra idé, vi gillar hyggkvällar (:
__
Another day at work, been at the office first and then me and Julia went around to our hotels to add some papers in our book. When we came back to the office all the others were on their way home so we went to mc donalds for ice cream and then to sherry street and I bought new shoes!
 
Going to peanut bar later tonight to play cards and have a good evening! I have the day off tomorrow (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0