Julafton över förväntan.

Kom hem från flygplatsen och försökte få mitt internet att fungera. Fick igång skype och videosamtalade med dem där hemma. Blev känsligt och jag blev klart ledsen men hellre se dem på julafton än inte. Tre försök för det bröts hela tiden sen var jag tvungen att hoppa i duschen för att hinna bli klar till vår julmiddag här i Hurghada.
 
Ner till Linda & Anna där dem hade platsen åt oss. Anders hade fixat den goda maten och vi alla åt och var glada. Någon shot och sen tog jag och hämtade min dator så skype'ade vi med Joakim under tiden som vi skulle lista ut vem som var våra secret santas. Jag var awesome för jag lyckades lista ut vem som var min (; woop woop.
 
Nu ska vi snart göra julklappsleken sen blir det något annat spel sen är det väl snart dags för sängen. Men jag måste säga att det är över förväntan. Jag visste de inte riktigt skulle bli som en familj med julen men riktigt bra ändå! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0