Lördagen 1 December.

Kan inte riktigt förstå att det är december nu faktiskt, men så är det. Igår drog vi till The Viking och hade det kul. Dem serverade en grillbuffé som faktiskt såg riktigt god ut. Dock åt jag ingenting för Mc Donalds maten stod mig upp i halsen. Drack öl, rökte vattenpipa, dansa och sjöng. Det var en mycket trevlig kväll men sen avrundades den.
 
Jag gick inom Metro på vägen hem och det var typ vid halv 2 så det är ju ganska nice att veta att dem har öppet till natten. Köpte nudlar, choklad och juice sen tog jag hem och gjorde lite nattamat.
 
Idag har jag bara legat i sängen i princip hela dagen. Vill hemskt gärna ha sushi home delivery men tror inte riktigt det funkar så borde ta pizza hut istället. Ja jag är lat och orkar inte ta mig någonstans. Funderar snarare på att slänga huvudet på kudden igen. Behöver dock mat i magen om man ska gå all in i kväll på papas. 
__
Cant believe that December is here already but that's the truth. Went to the Viking yesterday and that was a nice evening/night. They served food but I couldnt eat since I still was filled with mc donalds food haha. Alcohol, shisha, music and some dancemoves! Yes it was a great night out!
 
Today I haven't done much and I really want sushi delivered home but I dont think that's possible so are thinking pizza hut instead. I dont want to go anywhere. More in the line of going to bed again. But I need food if we're thinking of going all in at papas tonight!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0