Quiznight ikväll.

Har varit ledig idag och jag har varit så trött så jag i princip sovit hela dagen. Inte haft någon energi i kroppen. Så jag har legat och tittat på olika serier. Börjar dock bli sent och middag kanske borde vara något att tänka på då jag inte ätit på hela dagen, så det är väl inte konstigt att man är energilös då. 
 
Vill hemskt gärna till fiskrestaurangen bredvid donken då jag hört dem har sushi (; Sen ikväll ska vi till Viking, det är quiznight idag. Kan hoppas frågorna är lite lättare så vi också kan få några poäng haha. Gick ju inte så jätte bra förra gången när vi i princip tävlade om sista platsen men tack o lov kom vi inte sist. Bara nästan haha.
__
The day off today and that was needed after two Luxor tours without free days between. So I've been laying in bed all day but now I am sooo hungry. Want to go to the fishrestaurant beside mc donalds cause someone told me they got sushi (;
 
Then we're going to Viking tonight cause its quiznight. Hope it will be easier questions this time so we dont get in the bottom again haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0