Vilken fantastisk fridag!

Har ju haft en fantastisk shoppingdag med Julia idag. Möttes upp utanför oss och tog till senzomall. Jag fick köpt mig den där andra klänningen men sen gav vi upp senzo och tog till Sherrystreet istället. Kom därifrån med lite små saker och mina skor till nyår, fett snygga även om det inte fångas lika lätt på bild. 
 
Tog en taxi och mötte upp Louise och tog till Little buddha för att äta sushi innan tjejerna skulle fixa sina naglar. Jag har tagit hem och ska väl blunda i en halv timme sen fixa mig för ikväll är det quiznight på Viking så dit ska vi. 
__
Been shopping all day with Julia, awesome! Went to senzomall first and bought the dress I didnt buy last time. And then we went to sherrystreet and bought some stuff and I also found my shoes for new years so I am all set! Yeay..
 
Took a taxi and met up with Louise and took to little buddha for some sushi before the girls went to do their nails. I am home and are going to get ready for the quiznight soon. But first Im gonna close my eyes for about 30 minutes.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0