Äventyret bär vidare.

Kvällen var väldigt mysig och vi gick in och åt på en restaurang, kollade aldrig namnet men beställde spagetti & köttfärssås och en Bacardi Breezer Lemon. När maten kom in så luktade det väldigt mycket vitlök, dom som känner mig vet att jag inte alls gillar det (konstigt nog funkar vitlöksbaguetter som man värmer i ugnen) . Men saken är att jag måste väl lära mig för väldigt mycket restaurangmat har vitlök, som potatisgratäng, köttfärsrätter osv osv. Med mycket ketchup , salt och tillsammans med salladen var det riktigt gott! Ett steg för My woop woop.

Efter det gick vi in i det där shoppingcentret jag var på igår, gick mycket bättre i sällskap med Karina & Assar än ensam. Fick dessutom en strandväska så nu slipper jag hålla allt i handen. Gav 160 Baht för den och det är ju väldigt billigt :p

Nu håller jag på att packa ihop mina grejer för imorgon väntas som sagt en tidig morgon, äventyren fortsätter. Jag lämnar Phuket och ger mig ut på lite Ö liv istället. Kommer nog bli ganska awesome. Jag ska snorkla bland färgglada fiskar, no doubt.

Men jag säger godnatt nu så jag orkar upp om typ några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0